آمار مطالب

کل مطالب : 1148
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 277
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 287
بازدید ماه : 4262
بازدید سال : 9662
بازدید کلی : 149971

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فجر و آدرس aryamanesh76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 18 آبان 1394
نظرات
سخنگوی دستگاه قضا گفت: افراد از عضویت در کانال‎های تلگرامی رسانه‌های بیگانه ولو اینکه در ظاهر مجرمانه نباشد اجتناب کنند.
هشتاد و هفتمین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه آغاز شد
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین محسنی‎اژه‌ای سخنگوی دستگاه قضا در هشتاد و هفتمین نشست خبری خود با بیان اینکه خبر دستگیری چند نفر از سرشبکه‌های اجتماعی در قزوین صحت ندارد، اظهارداشت: این یکی از موضوعاتی است که اخیرا در رسانه‌ها مطرح شده بود که واقعیت ندارد.

* افزایش شکایت علیه رسانه‎ها و وزارتخانه‎ها
 
وی ادامه داد: شاهد افزایش شکایت نهادها و وزارتخانه‌ها و افراد حقیقی و حقوقی علیه رسانه‌ها هستیم و لازم است بدانیم نقد سازنده در اصلاح امور بسیار موثر است. اما اگر تحقیر، تحریف و توهین صورت گرفت باعث زحمت مردم و دستگاه قضائی می‎شود.

* بین دو نشست خبری 5 هزار کیلیو مواد مخدر کشف و ضبط شد
 
سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به توقع مردم از قوا برای برخورد با قانون‌شکنان در چارجوب اصول گفت: در فاصله بین دو نشست خبری ما بیش از 5 هزار کیلو مواد مخدر کشف و ضبط شد و بیش از 30 نفر در این زمینه دستگیر شدند.

حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای با اشاره به دستگیری افراد شرور در این مدت عنوان داشت: 7 نفر از کسانی که در این مدت فراری بودند شناسایی و بازداشت شدند.

* عوامل سرقت مسلحانه در مشهد دستگیر شدند
 
سخنگوی قوه قضائیه یادآور شد: عوامل سرقت مسلحانه در مشهد در کمترین زمان دستگیر شدند و پرونده آنها در دست رسیدگی است و جزئیات بیشتر آن را در جلسات بعدی خواهیم گفت.

وی تاکید کرد: برخی عوامل ضد امنیت ملی اخیرا دستگیر شدند و بعد از روشن شدن پرونده آنها توضیحات بیشتر ارائه خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای با اشاره به اینکه در 6 ماهه اخیر 251 نفر از کسانی که حق قصاص داشتند از حق شخصی خود صرف نظر کردند عنوان داشت: این جدا از افرادی بودند که در دادسرا رضایت دادند و امید است افرادی که مورد گذشت قرار گرفتند دست به کارهای اشتباه گذشته خود نزنند.

وی با اشاره به نقش رسانه در تعالی کشور تاکید کرد: رسانه نقش مهمی در آگاهی مردم و نقش سازنده در تعالی کشور دارد.
 
* بسیاری از شکایت‎های تجاوز به عنف در همان مرحله اول ثابت نمی‌شود
 
حجت‎الاسلام‏‎والمسلمین محسنی‎اژه‌ای با تاکید بر اینکه برخی خبرها تخصصی است و تنها باید آنها را از سخنگوی قوه قضائیه بشنوید، گفت: بسیاری از شکایت‌های تجاوز به عنف در دادگاه در همان مراحل اولیه آن ثابت نمی‎شود، اما برخی افراد منصوب به قوه قضائیه با خواندن  تعداد افرادی که مورد تجاوز به عنف قرار گرفته‌اند، بدون آنکه بررسی کنند که آیا شکایت آنها تایید شده و یاخیر اظهار نظر می‌کنند.

تعداد بازدید از این مطلب: 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام دوستان وسروران عزیز به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم لحظات شادی داشته باشید لطفا پس از خواندن و مشاهده هر مطلب نظرات خود را مرقوم فرمایید. متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود